Sommarjobb fixat

Snäll som jag är skjutsade jag ner älsklingen till stan vid kvart över nio, så att han slapp gå ner. Han och arbetskamraterna ska iväg till ostkusten på någon kurs om fönster. Kommer hem i morgon igen. Vädret var så underbart så när jag kom tillbaka tog jag mig en liten promenad. Riktigt vårigt idag. :) Och löven slår nog ut när som helst på vissa buskar/träd. Det såg så ut. :)

Har även fixat åtminstone fem veckors jobb på ICA i sommar. Från att inte ha haft några tider till mig alls, har jag alltså hela fem veckor. Minst. Han ringde mig igår och sa att han hade tre veckor. När jag ringde och bekräftade att jag ville ha dem idag så hade han ytterligare två. Skönt att få hålla till i stan och slippa åka iväg 2,5 mil. Inte långt iofs, men det räcker gott och väl. Och så kommer jag ju bo nästan granne med affären när vi flyttat. ;)

Dagen började bra, hoppas den fortsätter så nu. :)

Kommentarer
Postat av: Birgitta

Grattis. Vad härligt!

2008-04-15 @ 10:15:07
Postat av: .Westerdahl

gratulerar till sommarjobbet ^^, ICA is de shit ;) hehe


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback