Upp mitt i natten

Då var man nyduschad och hemma från jobbet igen. Har tidig vecka den här veckan vilket betyder att jag börjar 5.24 och slutar 13.30. Klockan ringde 03.40 i morse (!). Det är fasen mitt i natten. Och den tiden ska jag gå upp hela veckan. Usch och tvi. Förra veckan kunde jag inte se mina serier och hockeyn för att jag jobbade kväll, den här veckan kan jag inte se det för då orkar jag inte upp på morgonen. :P Hatar dessa tider. Ikväll går både LHC-Hv och Elfsborg-AIK. Jag ska se!

Thomas får fixa byxdammsugningen själv idag. Eller ska jag vara så snäll att jag hjälper till... Han orsakade lite jobb i helgen nämligen. Trots att mamma bad honom kolla igenom jobbyxorna innan tvättning så missade han en av fickorna, vilket resulterade i att hans, mina och Andreas jobbyxor blev vitprickiga av Thomas kvarglöma anteckningsblock. GRRR!!! Två av byxorna fixade vi igår, Andreas är kvar. Gör han så en gång till stryper jag honom. :P

Nu ska jag få i mig lite mat innan jag dör av svält. Fisksoppa från igår med massor av vitlök i. Mums! Luktar nog inget vidare sen, men shit the same. ;)
Kommentarer
Postat av: Birgitta

Har du en aning hur många tvättar som kommit ut vitprickiga ur våra tvättmaskiner? Thomas i ett nötskal :-)

Postat av: Gustaf

lite för mkt fokus på att bevaka vår förstaline igår??
"Z"achrisson lekte ju runt som tusan=)
moahahahahaha

2008-04-08 @ 08:20:47
URL: http://gjutterdal.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback