Snopet

Har precis haft lite besök av Carro, Daniel och lilla Elvira. Alltid trevligt när kompisar tittar förbi och Elvira har växt till sig en aning sen jag träffade henne sist. :)

Nu sitter jag mest bara och väntar på att Thomas ska komma hem från jobbet. När han jobbar länge, slutar jag tidigt, när han är ledig jobbar jag och tvärtom. Skittrist. Får ändra det framöver. Vet bara inte hur det blir med mitt schema än. Vikariatet som jag och de flesta andra trodde jag skulle få, får jag inte. Blev helt snopen (liksom många andra) när det stod en annan bakom disken när jag kom en dag. Men det sägs att jag ska få fler tider på golvet/frukten istället. Ingen höjdare om jag bara får vara där, men bättre än inget. Ska prata om tider med en i morgon eller på fredag. Surt känns det hur som helst..

I morgon börjar jag 6. Hur jag ska orka upp vet jag inte. Jag måste sitta uppe och titta på Project Runway till klockan elva ikväll. :P
Kommentarer
Postat av: .Westerdahl

film är alltid en klar vinnare när man har trist ^^,

Postat av: Birgitta

Nää, vad tråkigt. Men så länge du har jobb så får man vara glad. Du får söka annat under tiden. Håller tummarna för dig gumman.

2008-08-21 @ 08:51:14
URL: http://chessie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback