Delfinal 3

Men ärlig... FRIDA???? Hur många trodde att den skulle gå direkt till final? Då var ju Caracola bättre och gladare. Den gillade jag. :D Sen hade vi den opersjungande blondinen med det fina namnet...det skar i mina öron. Usch. Däremot gillade jag BWO:s låt. Yeah! Självklart att den gick vidare, annars hade det varit något fel. :)

Bjön Gustavsson var grym som vanligt. BjörnCarina Berg. Klockrent. :D

Men upp och hoppa och var glada. Nästa vecka blir det ett grymt startfält. Nåt att se fram emot.

Ahhhh, fick precis panik. Jag kommer missa nästa veckas Melodifestival. Fan. Hur ska jag överleva???? Det här var inte bra. Shit...åååå....hm... :(
Kommentarer
Postat av: Lovisa

Björn Gustavsson var det enda som var bra ikväll.. hur kunde frida vinna? Förstår ingenting.

Postat av: Tilda

Håller med. Ärligt, Frida!? SUUUNK!
Heja Caracola! Och Björn såklart, always a winner!

2008-02-23 @ 21:46:00
URL: http://kallamigtilda.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback