Min födelsedag

Gårdagen blev riktigt bra. Tvingade upp en trött pojkvän som hellre ville sova än att göra sig i ordning tills mormor kom vid 11. Men upp kom han iaf. Sen vid halv ett-tiden dök farmor och farfar upp  och mitt i skidskyttet var det dags för lunch, Räksoppa. Smarrigt!

Efter maten gick Andreas och Thomas ut för att leka av sig lite med en amerikansk fotboll. Thomas konstaterade att jag fick bättre spin på den än Andreas. Moahaha! :D I'm the best! ;P Sen var det fiddydags för deras del. Brum, brum. ;)

När de kom in igen var det tårtdags. Glupska som alla är så gick nästan allt åt. Resten delade jag och Thomas på idag. När de gamle åkt hem (jag, Andreas och Thomas körde hem mormor och både jag och Thomas somnade i baksätet. :P) bar det iväg till bowlinghallen. Gick ju inte riktigt som jag hade bestämt. Jag kom bara trea. Thomas vann, konstigt nog. :P Jag skyller på att hålen i mina klot var för små. :P

Sen var det mys och Melodifestivalen resten av kvällen innan det var dags för sängen. :)

Här är lite bilder från gårdagen. :)


Min födelsedag
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback