Nyttig istället för onyttig

Sitter här och äter min nyttiga frukost bestående av fil med äppelbitar, banan och special flingor i. Har alltid haft sylt i men för någon vecka sen kom jag på att det här är mycket godare och framförallt nytttigare. Så nyttiga mornar i fortsättningen! :)

Så fort brorsan har vaknat ska vi ta och se den andra filmen, Caliber 45, från igår som vi inte orkade se. Då orkade vi bara med Vacancy. Förstår inte varför jag tittar på sådana thriller/rysare för jag gillar dem egentligen inte, blir bara uppskrämd och säger att jag aldrig mer ska öppna dörren eller svara i telefon, men samtidigt gillar jag dem på något vänster. Logiskt? Hm...njae, men så är det iaf. :P

Kanske att jag tar mig ut på en promenad också om det fortsätter vara uppehåll. Efter min otroligt onyttiga dag igår så kan det behövas. Hamburgare till lunch, pizza till kvällsmat och lite tortillachips och salsadip på det. Gårdagens nyttiga bestod av EN passionsfrukt. ;)

Men man kan ju inte vara nyttig jämt. Det mesta som är gott är ju onyttigt. :P

Mitt nya rekord på
alfabetet på tid som jag skrev om i ett tidigare inlägg är nu nere på 2.997 s. :D
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback