Oväntat besök, men ändå inte

Det plingade på dörren för en stund sedan. Min reaktion: vem tusan kan det vara? Jag öppnade iaf, iklädd pyjamas, otvättad och osminkad. Fräsht!  Det var Caroline. :) Längesen jag träffade henne nu då hon inte bor i stan längre, så det var kul. Hon skulle hämta en skiva med Photoshop som jag lånade av henne för flera år sedan (och då menar jag VÄLDIGT många år sedan). Hade ju pratat på msn om att hon skulle ner hit den här helgen och hämta den, men det hade ju jag glömt bort förstås. Hur som helst, tack för lånet. ;)
 
Birgitta, kul att ni gillade räkorna. Det är ju sååååååå gott. :) Åt rester av det igår kväll och ska äta resten av det idag till lunch. Mumma! :)

Nu duschen och fräsha till mig.

På återseende.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback