Året var 2007

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Njae, inte vad jag kan komma på.

2. Höll du några av dina nyårslöften?
Japp, jag började träna och det höll i sig fram till sommaren.

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Nej, men en av dem är gravid.

4. Dog någon som stod dig nära?
Nej, skönt nog inte.

5. Vilka länder besökte du?
Förutom en sväng till Norge, så höll jag mig i Sverige hela året.

6. Är det något du saknar år 2007 som du vill ha år 2008?
Ett jobb.

7. Årets minne?
Högskoleexamen och Stockholmsresan med Thomas.

8. Vad var din största framgång 2007?
Att jag tog examen från Högskolan.
9. Årets nederlag?
Att jag inte hittat nåt jobb.
11. Har du varit sjuk eller skadat dig?
Stukade fingret fredagen den 13 april (komiskt va? :P) och det är fortfarande inte helt bra.

12. Bästa köpet?
Förmodligen nåt i klädväg.
13. Vad spenderade du mest pengar på?
Det blev nog på kläder.

14. Gjorde någonting dig riktigt glad?
Jag träffade Thomas.

15. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2007?
Om jag en dag - Per Gessle

17. Vad önskar du att du gjort mer?
Fortsatt träna under hösten.

18. Vad önskar du att du gjort mindre?
Inget vad jag kommer på nu.

19. Blev du kär i år?
Ja! ♥

20. Favoritprogram på TV?
Grey's Anatomy, One Tree Hill, Heroes, Dexter...måste jag fortsätta? ;)

21. Bästa boken du läste i år?
Läckbergs böcker.

22. Årets konsert?
Har varit på tre stycken, Mando Diao, Gessle och Winnerbäck och alla var super!

24. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Ja, ett jobb.

25. Vad fick dig att må bra?
Vänner, kärlek och musik.

26. De bästa nya människorna du träffade?
Thomas och hans familj.

I 2006 års lilla krönika skrev jag följande:
Nästa år:

Flytta hemifrån?

Få jobb?

Bli gladare?

Semesterresa?

Endast ett av dem slog in, bli gladare. Med semesterresa menade jag en resa utomlands, men men, bättre lycka i år med återstående grejer kanske? ;P

Kommentarer
Postat av: Gustaf

Jobbet kommer snart=) o därmed pengar till en semester!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback