Minnen

Jag blev positivt chockad igår när jag skulle kolla vad biljetten mellan Jkpg och Lund skulle gå på den här gången. Ynka 82 spänn! Så billigt har det aldrig varit förut. Först trodde jag att det blivit nåt fel, men det var inga problem att betala. Sånt gillar jag! :D Hoppas dom fortsätter med det nu, så man slipper bli ruinerad.

Ikväll visar SVT1 höjdpunkter från Gessles konsert i Stockholm förra året. Det ska inte missas. Minnen! Det var på den resan som jag och Thomas träffades för första gången. Då vi, efter att ha pratat några månader på nätet, bestämde oss för att åka dit och gå på Gessles konsert. Resten är historia. ;)

Per Gessle
Kommentarer
Postat av: Birgitta

Tänker sitta bänkad jag med. Vem vet, ni kanske hamnar i bild?

2008-01-11 @ 11:19:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback