Första doppet

Sitter och käkar lunch, två korvar i bröd, samtidigt som jag läser om rättegången angående Arboga-morden. Så fruktansvärt hemskt. Jag hoppas verkligen att de får fast den som gjorde det. Är det tyskan, som mamman känner igen, och hon frias är det åt helvete. Läste styvpappans samtal med larmcentralen när han hittat sin familj. Hemskt, hemskt, hemskt...

Idag ska jag bada för första (!) gången i år. Jag och Ottilia ska ta oss ett dopp. Hade det inte varit för att Thomas verkar vara en värre badkruka än mig så hade jag badat för flera dagar sen. Men hur kul är det tat bada själv? Inte alls, så därför har jag hållt mig på land.  I och för sig hade jag hellre badat i havet, men jag får nöja mig med sjön.

Nu är det dags för efterrätt. En nektarin. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback