Jag blir snart galen

Jaha, det blev ju lite stressigare nu på förmiddagen än vad jag tänkt. När jag skulle duscha fanns det inget varmvatten, Tror ni jag blev glad eller?? Panikringde pappa som fick komma och köra hem mig till dem så att jag kunde tvätta håret. Som tur är kan jag äta här hemma och får skjuts ner till jobbet. Börjar 13.00.

Och så fick vi hem Boxer:n till tv:n igår. Yes! tänkte vi, äntligen lite fler kanaler, men det sket sig ju rätt snabbt. NOLL signalstyrka. Ringde kundtjänst som trodde att det kunde bero på att någon bolag har monopol på husets antenn. Vad fan! Hyresvärden sa ju, när jag frågade om tv och Internet, att vi kunde fixa eget för han hade inget avtal om det än.

Så nu måste vi försöka få tag på gubben. Och det är ju lättare sagt än gjort. SUCK! Har en del annat att säga till honom också som han aldrig fixar. Jag blir galen.
Kommentarer
Postat av: Gustaf

va é det för ställe utan varmvatten;P



Jag ska hålla ett par tummar även om det ser rätt dystert ut på väderkartan!! jag vill ha full resenscion sen på LW... =)

Postat av: Birgitta

Det blir sällan som man tänkt sig. Problemen brukar dock förvinna med tiden när allt satt sig. Men hoppas verkligen ni får tillbaka varmvattnet.

2008-07-10 @ 12:48:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback