Luftslottet som sprängdes

Ägnade den första tiden efter att jag vaknat åt att läsa klart Luftslottet som sprängdes av Stieg Larsson. Det tog ett bra tag att ta sig igenom den. Inte för att den var dålig. Under den sista delen kunde jag knappt släppa boken ifrån mig. Dock var den lite seg på vissa ställen och det är väldigt mycket beskrivningar som man kan ögna igenom lite snabbt bara. Men en mycket bra bok! Har ni inte läst triologin så gör det!

Och lyssna inte på
Gustaf! Han struntade i att läsa slutet för han tyckte/trodde att det böjades på en ny story. Eftersom Larsson inte han skriva fler böcker som det var tänkt innan han dog så tyckte G. att det var onödigt att läsa klart. *skratt* Grejen är ju den att det inte börjas på en ny story utan fortsätter på samma som boken handlar om. Så läs klart för guds skull! ;)

Kommentarer
Postat av: Gustaf

hahah, vilket påhopp;P
jag läste det väsentliga o hoppade över sista 50 sidorna.. that´s not a big deal;) men tack för omnämnandet åtminstone hahah

Postat av: Birgitta

Kul att du gillade böckerna. Det finns en viss chans att Stieg Larsson faktiskt kommer ut med fler böcker. Han hade gjort 3-4 till som han hade en ganska klar synopsis till innan han avled. Så vi håller tummarna att nån som kan ta över hans penna, gör det.

2008-03-04 @ 11:54:52
Postat av: Hanna

Jag håller med, tyckte Perrelli va ursnygg, inte alls anorektisk, försåt inte vad de fått det ifrån..Då är ju Sibel betydligt smalare, och inte är ju hon heller anorektisk(?)

2008-03-04 @ 12:13:14
URL: http://hemmahoshanna.blogg.se
Postat av: Jannike

jag förstår det! hursomhelst: underbart snygg design! :)

en blogg jag absolut kommer hitta tillbaka till!

2008-03-04 @ 14:23:01
URL: http://iingensoldat.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback