Presentpanik

Idag har jag en hel del på schemat. Ska skicka iväg två jobbansökningar, vilket det ena bara är sommarjobb, men men, bättre än inget. Sen börjar ju inomhus-vm i friidrott och det måste ju ses på lite. Måste dessutom ner på stan och fixa kombinerad födelsedagspresent och examenspresent till Ottilia, som fyller år idag. GRATTIS! :) Mina planer på det jag skulle köpt igår sket sig. PANIK! Vad tusan ska jag köpa? Jag har inte den blekaste. Sen ska jag ut till henne en stund i eftermiddag. Kvällen kommer bestå av Så ska det låta innan jag ska hämta älsklingen på busshållsplatsen. Ska bli underbart att få ha honom nära igen. ♥
Kommentarer
Postat av: Britta

Oj, svårt!
Vad fyller din vän?
Och vad är det för examen?

Postat av: elli

yes det är väl det, men jag får se :P

2008-03-07 @ 11:12:54
URL: http://ellinorak.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback