Glory, glory Man United...

Manchester United tog sitt 10:e ligaguld under Sir Alex Fergusons tränarskap igår. Sitt 17:e ligaguld totalt. Både jag och Thomas är ju Man U-fans så vi satt här och hojtade när Ryan Giggs slog in 2-0 målet mot Wigan. Glory, glory Man United! :D Säga vad man vill om Ferguson, träna det laget kan han iaf. :)

Pappa har fått gratisbiljetter genom jobbet så ikväll ska han och mamma iväg och se på Elfsborg-IFK Göteborg. Jag är inte ett dugg avundsjuk, inte alls. *host* Jag vill också vara där ju!!! Det här är så fusk. Förhoppningsvis står radion på full volym på jobbet eftersom det finns ett Elfsborgs-fan där så har jag tur lyckas jag höra lite genom allt maskinbuller m.m.

Jag hade haft chansen att se Elfsborg-Helsingborg häromsisters om pappa hade tänkt lite längre än näsan räcker. Matchen visades på tv och fem minuter (!) innan matchstart klämde han ur sig:
- Hade ni velat se matchen live?
Då var jag nära ett sammanbrott. Tror fan att jag velat se den live. Han sa att de hade biljetter på jobbet, men att ingen hade tid att gå och att han inte tänkte på oss då. Jag som tjatat att jag vill ha dom där gratisbiljetterna flera gånger. GGRRRR! Fem minuter innan matchstart...
Kommentarer
Postat av: Birgitta

Antar att det är vid såna tillfällen ens ungar är beredd att sälja en riktigt billigt!!

Postat av: Gustaf

hehe.. asså du håller på Fergusons grabbar??

Klart jag har den kvar.. den är dessutom gömd och begravd;)
Det var ett helt ok svar =)

2008-05-12 @ 19:09:20
URL: http://gjutterdal.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback