Nikon D40 - Jag är avundsjuk!!!

Jag är så jäkla avundsjuk på brorsan idag. Vi såg reklam igår om att det var extrapris på Nikon D40, så efter jobbet drog vi iväg till Borås för att han skulle inhandla en sådan. Han kom hem med den plus extra minne och en kameraväska. Hade det inte varit en massa andra utgifter nu i och med flytten hade jag införskaffat mig en också. En digital systemkamera står överst på min julklappsönskelista i år. Så nu vet ni vad ni ska ge mig. Ni har ett halvår på er att spara. Bara att börja. ;)


Kommentarer
Postat av: Birgitta

Spara pengar och låna brorsans kamera istället. Mycket bättre. Har du tur, och har lite förhandlingstaktik kanske du kan få vårdnaden om den :-)

2008-05-20 @ 21:05:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback