Nu är det nära

Bara tre dagar kvar i industrin för den här gången. :D Hoppas jag slipper komma tillbaka. :P Och mindre än en vecka tills vi får lägenheten. :D Yeeey!!!! Låt denna veckan gå snabbt. I helgen kanske det blir en sväng till Ikea med Ottilia. Hon flyttar ju redan till helgen och ska hyra släp så lika bra att haka på så vi får hem lite saker också. :) Längtar som tusan.

Nackdelen: jag har inte börjat rensa bland mina saker än och inte packat någonting. Men hur lång tid kan det ta egentligen. :P Ska se till att börja lite på fredag när jag är ledig. På måndag ska det ju börja renoveras för fullt. :) Bara vi får tag på hyresvärden innan...
Kommentarer
Postat av: Birgitta

Låter härligt. Nu har du massor att se fram emot.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback