Ny musik till samlingen

Två nya skivor damp ner i brevlådan idag och fick göra resten av skivsamlingen sällskap.

Melissa Horn - Långa nätter
Mando Diao - Never seen the light of day


Ljuva, sköna, underbara och glada låtar för mina öron. :)

Om jag var trött igår så vet jag inte vad jag är idag. Helt sjukt att man kan vara så här trött. Somnade när jag kom hem, men inte är jag piggare för det. När jag vaknade upptäckte jag fyra nya avsnitt av One Tree Hill så de laddades självklart ner. Två är avklarade, två återstår. Ska kanske ta och se ett till innan det är kvällsmat och läggdags. Jag hatar verkligen de här jobbtiderna. Suck. Men snart är det lite mer "normala" tider som gäller. Får stå ut den här månaden bara.

Skivor
Kommentarer
Postat av: Gustaf

oooh.. Melissas skiva é glödhet.. hon é riktigt bra!! =)

hehe.. men Em går ju i Schweiz/Österrike.. borde ju vara ganska anpassade tider då tycker man=) du ska nog kunna se det mesta!!!

Postat av: Birgitta

Tröttheten är nog mycket värmen som kom så fort. Själv somnade jag när jag kom hem från jobbet, och det händer ALDRIG NÅNSIN! Är också dödstrött på morgnarna och det är inte heller vanligt. Jag tror det är det snabba väderomslaget som kom med värmen faktiskt. Bättre tider kommer!

2008-05-07 @ 09:01:59
URL: http://www.chessie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback