På plankan

Sten Sture Rallyt är över och det gick mycket bättre än förra året. Det kändes så åtminstone. :) Och Thomas tyckte inte det var så hemskt som han föreställt sig. *skratt* Det var trafikfrågor, man skulle gissa fåglar, serier (i tidningar), personer, avstånd m.m. Och i slutet fick man på sig glasögon som gjorde att man kände sig full och så skulle man gå på en planka. Jag klarade hela. :D Det gjorde inte Thomas. :P Sist dom hade den gick det inte alls bra, men jag följde Ottilias råd den här gången och kollade rakt fram. Det var svårt, men det gick. :)

Thomas har bänkat sig framför X-boxen och GTA IV igen så honom lär man väl inte få kontakt med på ett tag. Får se vad resten av dagen bjuder på. En promenad kanske. Om jag får med mig hnom vill säga.

Idag skulle vi, enligt kontraktet, fått tillgång till lägenheten, men det har ju blivit lite krångel med det. Annars kunde man ju börjat renovera och ha sig. Hade gärna satt igång med det, men men, en månads väntan till. Sen så. :)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback