Sovmorgonen sprack

Lite ändrad design här som ni ser. Hade inget att göra igår kväll när jag satt och väntade på att brorsan skulle höra av sig för att bli hämtad så jag satt och pillade i photoshop utan något egentligt mål och detta blev resultatet. :)

Just nu är jag ytterst nära att strypa min kära far. Hade äntligen lyckats somna om efter att ha kört ner Thomas till jobbet, när det låter som att någon sitter och spikar under sängen. Efter att ha stått ut ett tag gick jag ut och vad hittade jag? Jo, pappa som sattoch spikade något på utsidan på huset, på gaveln där våra rum ligger. GAAHHHHH!!!

Hans kommentar ungefär: Ups. *skratt*


Förstår inte hur Andreas kan ligga och sova. Fast han vaknar inte av något. Det kan nog slå ner en bomb utanför fönstret utan att han skulle märka ett dugg. :P

Det var ju ingen idé att gå och lägga sig igen. Bara att avbryta väckarklockan som skulle ringa 9.30. Ingen utvilning alls. Och i morgon blir det IKEA tidigt. Thomas har böjat tidigt och jobbat över hela veckan och kommer ha det så tills öppningen den 12:e. Han är helt slut stackarn.
Kommentarer
Postat av: Birgitta

Har stackars Thomas ingen ledighet alls längre? Men det blir förhoppningsvis många goa komptimmar att ta ut senare.

2008-05-31 @ 11:11:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback