Firmafest

Jag måste erkänna att firmafesten var bra. Och förfesten. Jag var som vanligt först på plats hos Annika, men det gjorde inget. Hon fyllde mig med alkohol: smultronvin och fruktsoda. Skitgott! Det och en shot gjorde attt jag fick springa på toan två gånger på kanske 20 minuter. Men inget ovanligt med det. :P Karaoke blev det också. Inte för mig förstås eftersom jag vägrar att skylta med min falska stämma (gick dock bra att göra det i allsången nedan). Jag fattade ju inte att det var karaoke först när det satte igång. Trodde det var en "riktig" låt, men det var Annika som tog ton. Den sångrösten var inte att leka med. ;)

Sen bar det av till Bryggan. Coverband, allsångstävlig och helt okej mat blev till en lyckad kväll trots mina pessimistfasoner. Det är väl tur att man kan ändra sig. ;) Gjorde vinet sitt till kanske? Jag som inte gillar det annars, men det blev godare ju mer man drack och gratis var det ju. Haha! Måste ge en extra eloge till coverbandet. Kanon! Jag älskar coverband. Det är så bra ös i dem. :D

Nu blir det några timmars sömn innan jag ska upp och jobba igen. 9.45-18.15. Det gör att jag missar middagen hos mamma och pappa som Thomas är bjuden på. :P Nåja, jag övelever.

Natti natti!
Kommentarer
Postat av: Annika

Kul att du tyckte det var kul :)

2008-11-09 @ 12:42:11
Postat av: Fröken Nina

Vad kul att det blev lyckat! Oftast är det ju så, att om man inte håsar (stavning?) upp det så kan det bli riktigt trevlige! :D

Postat av: Birgitta

När förväntningarna är låga, brukar det blir kanonkul. Fint att det blev lyckat.

2008-11-09 @ 13:51:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback