Veckan

Kanske dags att ge en uppdatering av veckan som gått. Inte för att det hänt så mycket, men ändå. Jag jobbar på, på ICA. Det är väl mest det som händer. Iaf tills början av oktober för längre än så har jag inte tider än, men det hoppas jag rullar in. Kom hem därifrån för en stunds sen, men nu är jag ledig till onsdag (om ingen ringer och vill att jag ska jobba innan).

Nästa helg blir det Lund för hela slanten. Var ett tag sen jag var där nu, så det ska bli skoj, så länge hunden uppför sig. :P

Igår var Andreas här så vi spelade Fia med knuff (1 gång) och Kina-schack (2 gånger). Jag blev tvåa hela tiden, Thomas vann två gånger och Andreas en.

Ikväll blir det lite mat, VM-kval och kanske en film. Men först ett senaste avsnittet av Gossip Girl. :)

Kommentarer
Postat av: Birgitta

Nåja, uppför sig och uppför sig. Hon är liten valp, eller en STOR valp. Men för att vara valp är hon fantastiskt lugn och fin. Du kommer gilla henne. Jag lovar. Och vi ser enormt mycket fram emot att träffa er!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback