Där satt den!

"Vi älskar Elfsborg, Elfsborg från Borås..."

Elfsborg-Malmö FF
Gårdagskvällen spenderades på Borås Arena tillsammans med drygt 8000 andra. Långt ifrån fullsatt, men det blir det nog framöver när solen vill värma lite mer. Jag höll på att frysa häcken av mig trots tjock tröja och vantar, men Elfsborgs mål värmde lite. Nu slipper jag bli mobbad ett bra tag framöver av blåmesen här hemma. :D Dock så kunde matchen varit lite mer målrik från båda håll (så länge de gulsvarta vinner vill säga), men jag ska inte klaga för mycket, det blev ju tre poäng och MFF är omkörda i tabellen. ;)

Efter matchen blev det en halvtimme i bilen med McDonaldsmat i väntan på att köerna ut från parkeringen skulle skingra sig. Lite kul att se alla som ville komma först ut. :P Ingen ville släppa förbi sig någon. Undrar vart blixtlåsprincipen tog vägen. Inte existerade den ut från vår parkering i alla fall.
Kommentarer
Postat av: M A L I N

Hejsan!

Jag och ett gäng andra tjejer hade tänkt fixa ihop en liten bloggträff i Borås där vi tar en fika och snackar skit (eller något annat kul). Har du lust att vara med kanske? Vi har inte satt datum än utan det kommer senare.



Hör gärna av dig!

MVH Malin


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback