Kommentera mera

Man kan kommentera igen! :D Tur att det finns support. :) Men bara för det försvann min nedräkning och text längst upp i menyn. Får fixa till det senare.

Sitter och äter nudelwok med lövbiff, wokgrönsaker och kokosmjölk. Har aldrig gjort det innan, men det visade sig vara supergott. :) Blev en massa så nu har jag mat tills jag spyr på det.

Vädret är underbart så jag tänkte ta mig en liten promenad om en stund. Man får ju bara dåligt samvete av att sitta inne när solen skiner och det går ju inte för sig.

Det var allt oviktigt jag hade på hjärtat idag, så ha en trevlig eftermiddag!
Kommentarer
Postat av: Birgitta

Vad skönt att kommentarrutan funkar igen. Själv kan jag inte ut och promenera, sitter och bökar med siffror på jobbet. Tråååååkigt. Vill hellre ut i solen.

2009-04-20 @ 13:36:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback