Banankräm - ett jäkla påhitt

Är ju helt ruinerad efter att ha varit hos tandläkaren! Sjukt att det ska vara så dyrt. Nu blir det ingen julklapp till Thomas. :P Dessutom lurade de på mig Flux, ett munskölj eftersom jag har början till hål. Jag får skärpa mig och börja med tandtråd och liknande ordentligt. Ett tag är jag helt inne i det, sen går det en period när jag inte använder det alls...inte bra. Och den som kommit på flour med banansmak borde skjutas. Har aldrig gillat det och kommer aldrig göra det heller. BLÄ! Tänderna klistrar ju ihop sig om man slår ihop dem. *urk* Knappt man kan äta på hela dagen när man fått sånt insmetat i hela käften.

Kommentarer
Postat av: Camilla

Hahaha jag ÄLSKAR bananlack!! Och jag älskar tandläkaren :)

2009-12-11 @ 12:31:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback