Stockholmsresan i korthet

Hemma igen efter några trevliga dagar i Stockholm. Men det är skönt att komma hem till lugnet, bort från alla människor och all stress. Borta bra, men hemma bäst. Det stämmer alltid.

Fredagen spenderades inne i city. Av någon skum anledning ville min kära pojkvän åka in tidigt. Ingen av oss andra fattade varför.
Texas Longhorn som han pratat så gott om öppnade ju inte förrän fem. Men vi åkte in och gick och gick och gick. Och kallt blev det. Det var många affärer som fick besök av oss. Dock så tjänade de inte mycket på snabbvisiterna. :P Efter drygt fyra timmar blev klockan äntligen fem och vi intog restaurangen. Litet och mysigt med trevlig personal, men jag kan inte påstå att vi var nöjda med köttet. Rått och äckligt och fastän vi bad dem att lägga på det en stund till så var jag tvungen att lämna det på tallriken. Jag har svårt för rött kött i vanliga fall också, men det här var ju löjligt. Min halva, grillade hummer däremot var supergod.

På lördagen var det dags att fira kusinen. God mat och dryck, presentutdelning, hamdbollstittande och pingis förgyllde dagen. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback