En liten knivolycka

Jag vet, jag har varit dålig på att uppdatera den senaste veckan. Men det har inte hänt så mycket egentligen. Skar mig på jobbet igår. Inte på skärmaskinen den här gången, utan på en vanlig sketen kniv. Skulle ta bort plasten på gurkan, vilket jag gjort tusentals gånger, och slant. Lillfingret belönades med ett hack på drygt en centimeter och blodet forsade. Men vi tejpade ihop det, blodet slutade rinna och nu gör det bara ont när jag råkar slå i det, vilket jag naturligtvis gör alldeles för ofta. :P

På fredag kommer Thomas mamma upp för första gången. Verkligen på tiden! Ska bli skoj att få visa hur vi bor. :)

Har precis varit ute på en timmas promenad med Malin. Nu blir det slapp i soffan framför en film.

Kommentarer
Postat av: Annika

Ajaj....akta dig för den vassa kniiiven....!!

2009-07-29 @ 20:55:08
Postat av: Birgitta

Japp, imorgon kommer svärmorsan!!! 17.55 sätter jag fötterna på Ulricehamnsk mark.

2009-07-30 @ 10:05:39
Postat av: Anonym

Hejsan! Vill bara meddela att min blogg är igång igen efter flytten! Vill även önska dig en trevlig fredag.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback