Twilight - the movie

Läste klart första Twilightboken idag. Kan knappt bärga mig tils nästa dimper ner i brevlådan. Hyrde filmen i eftermiddag. Big misstake, som vanligt. Skulle nog låtit boken sjunka in lite till för som vanligt blev jag besviken på filmen. Så mycket som inte var med och hoppig på något sätt. Handlingen gick för fort framåt. Men den är säkert bra om man inte läst boken. Nu satt jag bara och tänke på vad som skulle hända och så gjorde det inte det och så vidare.

Men läs boken för gud skull!

Den första av fyra allsånger här i stan gick av stapeln ikväll så jag och Ottilia (Thomas var omöjlig att få med) gick dit. Vi stod i och för sig utanför, men vi hörde och såg ändå. Lasse Berghagen, Shirley Clanp, Molly Sandén och Kevin Borg. Helt okej.
Kommentarer
Postat av: J A G D E S I G N A R D I N B L O G G

tack glad jag blir..Allt väl med dig?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback