Änglar & demoner

Har varit och sett Änglar & demoner ikväll. Jag har inte läst boken, men hade ganska höga förväntningar efter Da Vinci kodens filmatisering. Visst, filmen var inte dålig, men inte super heller. Jag gillade Da Vinci koden mycket mer vad gäller handling och utförande, hur ledtrådarna förde handlingen framåt. Den var mer intressant och man ville hela tiden veta vad som skulle komma härnäst. Änglar & demoner var lite mer avtrubbad eller hur jag ska förklara. Kanske beror det på att jag inte läst boken innan och hade lite att gå på. Eller så var den helt enkelt sämre. ;)

Men sevärd? Ja, varför inte.

Änglar & demoner

Psst...har ni inte läst Da Vinci koden än så är det dags att göra det för det är en av de bästa böcker jag läst.
Kommentarer
Postat av: Birgitta

Har läst alla böckerna, och kommer därför inte se filmerna. De brukar vara så mycket sämre. Men du har rätt, Da Vincikoden är fantastiskt bra.

2009-06-03 @ 09:22:52
Postat av: Johanna

En av de bästa jag läst med!!! Och gillar allt som Tom Hanks gjort så filmerna kan inte bli fel!!!

Postat av: Fredrik

Änglar och Demoner-boken tycker jag var bättre än Da Vinci-koden, men båda är väldigt bra (var ju ändå Da Vinci-koden som fick mig att börja läsa de andra)! Får bli till att kolla denna filmen snart :)

2009-06-04 @ 11:18:15
Postat av: Jannike

tack så jättemycket :)

det känns helt konstigt att vara färdig!



och tack för filmtipset! har inte heller läst boken



hoppas allt är bra med dig!

2009-06-04 @ 11:44:51
URL: http://iingensoldat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback