En riktigt varm dag

Thomas spelar amerikansk fotboll

Thomas är och tränar amerikansk fotboll. Hur han orkar det efter att ha varit ute i solen hela dagen förstår jag inte. Jag är helt slut. Jag tvingade upp honom ur sängen vid halv elva för att gå upp till mamma och pappa. Jag ville ta vara på solen så här första semesterdagen. Flera timmar har vi ägnat oss åt att lapa sol samtidigt som vi kastat tennisboll, amerikansk fotboll (känns som om min högerarm kan göra lite ont i morgon), spelat kubb, badminton och krocket. Pust, jag fick nästan solsting. :P Lite färg har jag dessutom fått. Jag var nära på kritvit innan. ;)

Nu ska jag sätta på en film och bara slappa.
Kommentarer
Postat av: J A G D E S I G N A R D I N B L O G G

åh tack..händer hos dig då ?

Postat av: caroline

hej!

Det var en bra bild av Andreas, om han kan visa att han tar bra bilder på människor så kanske han kan få fota bröllopet, isf kommer vi ha 2 amatörfotografer och inte bara en om vi inte anlitar en professionell fotograf. Vi vet inte än. inte hittat amatörfotogafer än men bröllopserfarenhet.. Andreas får hitta lite övningsobjekt i solen ;)

2009-07-03 @ 03:09:53
URL: http://www.metrobloggen.se/carropower

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback