En välbehövlig sovmorgon

Gick inte upp förrän 12 idag. Har varit så sjukt trött de senaste dagarna så en sovmorgon var verkligen på sin plats. Stressen på jobbet har varit en stor del i tröttheten. Det går inte att göra hur mycket som helst med för lite presonal. Vi har inte hunnit med allt vi ska göra och sprungit runt som yra höns. Men men, nu är väl studenterna överstökade. Lite konfirmationer kvar också. Lugnar det sig sen tro? Nu har jag en fyradagarsvecka framför mig, måndag-onsdag och fredag. SKÖNT!

Igår var det examenskalas hos Caroline. Trevligt att träffa alla igen. :)

Idag ska jag och pappa  till farmor och farfar en sväng. Har lite dåligt samvete att jag inte varit där på ett tag nu. Och pappa behöver nog lite sällskap nu när mamma är på Nordirland genom jobbet. Och som om det inte räcker att hon är utomlands så är Andreas i Frankrike för att se på Le Mans 24-timmars (motorsport). En del har det roligt. ;)

Kommentarer
Postat av: Birgitta

Låter som om din sovmorgon var väl förtjänad. Vi får hoppas att ni får en normal arbetsvardag i fortsättningen.

Kram

B

2009-06-14 @ 13:14:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback