Män som hatar kvinnor

Ikväll var det premiär för Stieg Larssons Män som hatar kvinnor på bion här i Ulricehamn och jag och Thomas var självklart på plats. För en gångs skulle var det fullsatt. Det var längesen jag var på bio här med så mycket folk. Kul!

En klart sevärd film. Den följde boken väldigt bra, även om det såklart är mer beskrivningar och så i den, men allt kan ju inte tas med i en film. Bra skådespelare, bra skådespeleri, bra manus. Ja, så gillar ni böckerna så gå och se! Och har ni inte läst dem, se den ändå. Thomas tyckte den var bra utan att ha läst böckerna. :)

Män som hatar kvinnor
Kommentarer
Postat av: Birgitta

Jag ser aldrig nånsin filmer om jag läst boken. Men kanske man skall göra ett undantag. Men jag väntar tills dvd:n kommer.

Postat av: Gustaf

Ja men visst e den bra!! men jag saknade en del viktiga detljer, men så måste det väl bli ;P



han som spelar bjurman spelar sjukt läskigt bra!

2009-03-07 @ 10:28:56
Postat av: jannike

oj, längesen man var på bio i barndomsstaden. får passa på att göra det nästa gång man far hem till uhamn. hoppas filmen var bra också...

/j

2009-03-08 @ 02:30:16
URL: http://turnintoyou.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback