En superglad pojkvän

Gissa var Thomas är?! På amerikansk fotbollsträning. :D Han ringde hem innan, gladare än gladast, och sa att det startat en klubb här i stan. Jobbakvällen byttes bort och nu är han på väg till första träningen. Vågar man hoppas på att det är färdigtacklat med mig nu? Hoppas, hoppas, hoppas. Jag är inte så förtjust i att bli slängd i värsta piruetterna och min kropp är det definitivt inte. :P
 
Men jag är grymt glad över att han äntligen får spela lite med folk som vill och kan igen. :)
Kommentarer
Postat av: Caroline

Låter skitkul!!

Vet du om du kommer på festen än? ;)

2009-05-12 @ 07:44:06
Postat av: Birgitta

Åh vad roligt! Jag vet ju hur mycket han älskade dessa träningar. Nu får han tackla och själv bli tacklad och komma hem med maffiga lårkakor :-)

2009-05-12 @ 08:39:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback