Snorförkyld och hostig

Maten håller på att fixas för fullt. Idag blir det stekta kycklinglår med bbq-smak, till det en sallad med paprika, vindruvor, vattenmelon och fetaost samt en dressing. Är ledig resten av eftermiddagen nu och tror inte jag ska göra så mycket mer än att slappa. Kanske städa av badrummet lite. Om jag orkar. Disken, det vill säga alla sketna tråkiga bestick, får vänta tills i morgon.

Annars har jag inte så mycket roligt att komma med. Känner mig pigg i kroppen, men näsan rinner som jag vet inte vad och som om inte den senaste veckans sjukdomstillstånd vore nog så har jag åkt på hosta nu också. En sån där jobbig där man håller på att hosta bröstkorgen ur kroppen. Värst är det på kvällarna. Men när jag väl somnade igår, sov jag hela natten. Skönt!
Kommentarer
Postat av: Birgitta

Du får pigga upp dig med att se fram emot en helg med svärmor nästa vecka ;-)

2009-05-13 @ 19:18:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback