Flytt nästa år?

Höstfärger

Äntligen fick jag tummen ur och torkade golven. Att något som går så snabbt ändå ska vara så svårt att ta tag i. Jaja, nu är det gjort så nu behöver jag inte bekymra mig om det på måååånga månader. ;P

Annars sitter jag mest bara och håller tummarna för att vi ska få en lägenhet vi lämnat en intresseanmälan på. Vi vill verkligen ha den....eller en av dem...de är inte byggda än. Och jag har inte den blekaste om när vi ska få besked om vilket. Spänningen är oooolidlig. Jag vill, jag vill, jag vill!!! Vi är trötta på att bo här. Hyresvärden går mig verkligen på nerverna. Så please, please, please...
Kommentarer
Postat av: Birgitta

Jag tror inte ni får några problem med det. Klart ni får lägenheten!!! Thomas berättade i måndags och redan då började jag hålla tummarna! Och jycken hållar tassarna, likaså katterna :-)

2009-09-24 @ 11:32:14
Postat av: caroline

jasså ny lägenhet =) Ni som gjort det så fint o grejat med allt. Vart ska den nya ligga?

2009-09-24 @ 14:44:43
Postat av: Annika

Nygatan eller??

2009-09-24 @ 14:53:09
Postat av: Therese

SVar: Nej, Fridkulla.

Postat av: Birgitta

Thomas har ringt och berättat. GRATTIS TILL LÄGENHETEN!!! Åh så kul! Så jättehärligt med en sprillans ny. Grattis!

2009-09-25 @ 11:25:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback