2010 var året då...

... jag och Thomas flyttade till en helt nybyggd lägenhet.
... mamma opererades för bröstcancer.
... Green Day besökte
Ullevi och vi var där!
... jag gjorde min första ansiktsbehandling. Vet inte om jag tyckte att det var så skönt...
... jag genomgick en gastroskopiundersököning för min mage, som visade sig vara okej.
... Thomas äntligen fick tummen ur och tog körkort. :)
... vi blev stolta bilägare till en Volvo V50.
... jag bittert fick erfara att morotssoppa smakar skit, rent ut sagt.
... Ulricehamn Chargers tog sina första poäng.
... jag, äntligen, bytte frisyr. ;)
... Max tog studenten. Liten har blivit stor. :)
... jag var på GeKås (Ullared) hela 3 gånger!
... vi bestämde oss för att boka en USA-resa. Sagt och gjort. I september drar vi iväg på äventyr!
... Andreas flyttade till Tranemo (av alla ställen ;)) för att bli sambo med Sandra.
... vännerna Maria och Peter blev stolta föräldrar till Molly och Felicia. :)
... Thomas drog till London för att se NFL live på Wembley.

... Kronprinsessan fick sin Prins och nu ryktas det om att det är barn på väg.
... Kronprinsessans syster blev singel igen.
... Sverige fick sin första självmordsbombare.
... Sverige tog hela 11 medaljer, varav 5 guld, i vinter-OS i Vancouver.
... Haiti drabbades av världens jordbävning och We are the world spelades in på nytt.
... Anna Bergendahl vann Melodifestivalen med en skitlåt, men så blev det ju också fiasko och hon åkte all världens väg i semifinalen till Eurovision Song Contest.
... HV71 tog sitt fjärde SM-guld!
... svenska skådespelareliten kom till stan (Ulricehamn) för att spela in Änglagård - Tredje gången gillt. Jag lyckades dock inte få en skymt av en enda kändis. Lite B. :P
... filmen (Änglagård) hade världspremiär i lilla Uschlehamn.
... Spanien vann VM-guld i fotboll. Precis som jag sa innan turneringen ens börjat.
... Isländska Eyjafjallajökull spottade ut aska som lamslog flygtrafiken i hela Europa.
... Sverigedemokraterna tyvärr lyckades ta sig in i riksdagen.

Det var min lilla sammanfattning av året som gått.
HAPPY NEW YEAR!!!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback