Blandad kompott

Igår blev det pengaslöseri i Jönköping. Hittade lite smått och gott som fick följa med hem. Ibland gillar jag verkligen reor. Hittade både ett par stövletter som jag velat ha ett tag och Lips (till x-boxen), så nu sjungs det karaoke här för fulla muggar. ;) På IKEA hittade jag lite tallrikar, en gryta och en wokpanna. Lyckad shoppingtur.

Måste även nämna Robinson. Vilken jäkla tur att Hans vann. Jag klarade bara inte av Jimmy och Anders. Det enda de gjorde var att pakta och ha sig. Gjorde Anders någon nytta överhuvudtaget? Min favorit genom hela serien var Mats. Gillade hans inställning och attityd.

Nu blir det matlagning. Lax, pasta och någon sås.

Kommentarer
Postat av: Birgitta

Kan tipsa om min systers lax till pasta. Häll i lite creme fraiche i stekpanna och värm. Sen ett par dl grädde. Lägg i tinad eller frusen lax, skär i cm-stora bitar först och låt det puttra i fem minuter. Sen rör du i grovhackad dill, ganska rejält. Salta och peppra. Vill du ha lite vitlök i så är det jättegott. Till detta serverar du pasta som du tycker om.

2010-02-01 @ 14:29:44
Postat av: cecilie-bloggvärldens mest musikfyllda blogg

Blev sugen på lax nu :D

Postat av: Sofie

Tur att inte Suzanna vann heller, hon är mycket mer snorkig än vad hon verkar på Robinson. Hon tror hon är jätteberömd men nej... Haha

2010-02-02 @ 19:12:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback