En glad student

Igår morse åkte jag, mamma, pappa och mormor upp till Stockholm för att fira kusinens student och jag knäppte en massa bilder. Kände mig nästan som en paparazzi ett tag. ;)

Max student

En stolt mamma med en enormt duktig och ambitiös son. Ni skulle se hans betyg. ;) 

Stolt mamma

I huvudstaden är studenterna en aning vildare än vad vi är här i Ulricehamn. Så fort de sprungit ut och tagits emot av vänner och familj, byter de om för att sedan åka iväg på lastbilsflaken. Så långt är allt normalt, men sen går hela färden ut på att spruta så mycket öl (och cider) på varandra som möjligt. Det gällde att inte stå för nära för då fick man sig en dusch. De är helt galna. ;) Max gav upp efter en dryg timmes åkande för att han frös och kom hem med trasig tröja och luktade förjäkligt. :P

Genomblöt student

Väl hemma blev det en liten tupplur för studenten för att sedan gratuleras av vänner och familj. Supergod mat förövrigt. :)

Studentmottagning

GRATTIS kussen!!! Jag är stolt över dig!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback