Lite halvdassig

Månadg igen. Visst känns det som att det alltid är måndag? Skumt. Nåja, vaknade osäker på om jag kunde gå till jobbet i morse. Hade feber igår kväll och i natt, men var feberfri när jag vaknade, så jag traskade dit. Skönt att mina måndagar är korta. Slutar tolv. Men nån skit i kroppen har jag. Halsen är inte helt okej. Får små hostattacker emellanåt. Det blir en lugn eftermiddag tror jag. Hade planer på att gå till Flügger och kolla tapeter, men tar nog det på onsdag och lägger mig i soffan och ser på film istället. Låter bra va? 
Kommentarer
Postat av: Birgitta

En varm filt, en bra film och varmt citronté är mitt recept för att bli bra igen.



Krya på dig gumman

2010-03-22 @ 16:01:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback