Jobb, jobb och ännu mera jobb...

Shit vad det känns att gå upp strax efter halv fem varje morgon (börjar 6.00) när man jobbar varje dag, hela veckan. Har varit som en levande död i eftermiddag trots att jag hade sovmorgon och inte började förrän 7.00 idag. :P Har jag inte hittat på något på eftermiddagarna den här veckan har jag somnat ett par timmar när jag kommit hem. Är ledig på tisdag (skönt som fan), men sen blir det samma race igen. Är inte ledig igen förrän nästa onsdag. Men, 45 jobbtimmar avklarade och 49 timmar att se fram emot den här veckan. Räknar jag onsdag-onsdag blir det 55 timmar. Hur jobbigt kan det vara egentligen? :P GÄSP!
Kommentarer
Postat av: Birgitta

Tufft att inte få en längre sovmorgon under så lång tid. Förstår att du är trött. Själv tänker jag inte ens jobba heltid i höst :-). Det känns helt ok.

Kram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback