Eurovision Song Contest 2011

Tänk att Sverige tog sin bästa placering på 12 år! Bra jobbat Saade. Vad jag däremot inte fattar är hur Italien kunde glida förbi och upp på en andraplats. Den låten var ju total katastrof. Snubben kunde ju inte sjunga för fem öre och man ville ju mest bara somna så länge den var igång. Och så har vi vinnarna Azerbajdzjan. Nästan så att vi kan säga att Sverige vann då det ju bara var sångarna som inte var svenskar. Svenska låtskrivare, svensk koreograf och svensk klädskapare. Men jag vet inte jag...tycker att låten är lite platt, fast bättre än många andra i tävlingen. Eller vad tycker ni?

Vinnarna:



Jag gillade ju faktiskt Storbrittaniens bidrag med Blue:



Och Estlands bidrag, vilket inte många andra gjorde. ;)



Och hur cool var inte sandmålaren i bakgrunden på den här?! HÄFTIGT!

Kommentarer
Postat av: Smsa Låna

Jag hittade din sida av en ren slump och jag har läst några av dina inlägg - det märks att du gillar att blogga :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback