Mc-runda

Pappa tog med mig på en mc-runda idag. Det var riktigt längesen jag åkte så det var på tiden att jag kom ut på en. Självklart började det droppa från himlen precis när vi startat, men det höll sig till några droppar. Planen på ett besök hos farmor och farfar sket sig dock eftersom vi inte vill riskera att hamna i ösregn på hemvägen. Vi höll oss till gamla marbäcksvägen utmed sjön och lite inne i stan. Så härligt! :D

(Ps. Just nu öser regner ner.)

Pappa, sälj inte morotcykeln än!

Pappa på sin mc.

Kommentarer
Postat av: Birgitta

Klart han inte får sälja hojen! Åh vad avundsjuk jag är.

Postat av: caroline

Det är härligt med hojåkande, blir väl mer sånt nu när camaron är såld. Ska köpa nytt skinnställ, det är viktigt ;)

2011-05-15 @ 11:17:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback