Nytt i garderoben

Idag hängde jag med mamma till Borås. Först skulle hon på undersökning och sen åkte vi ut till Knalleland för lite shopping. Jag har knappt handlat något på flera månader och kände att det sög lite extra i shoppingtarmen nu. Snacka om att vi är effektiva när vi är i väg. Efter två affärer, Cubus och H&M, var vi klara och åkte hem. Det har nog aldrig hänt förut. Nog för att vi brukar vara ganska snabba, men inte såååå snabba. Kläderna på bilden fick följa med mig hem. :)

Nytt i garderoben

Förra veckan hittade jag en grön kofta på Lindex som jag inte kunde motså. Kände att jag behövde lite färg i garderoben. Koftan är mycket grönare än vad bilden visar.

Grön kofta
Kommentarer
Postat av: Birgitta

Härligt med nytt i garderoben! Snyggt.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback