Monsterarmarna från Norge

Marit Björgens arm
Jag säger bara OH MY GOD! Vad är detta? En hybrid? En utomjording? En man? För det kan ju omöjligt vara en kvinna. Kolla in Marit Björgens arm. What the fuck liksom?! För det första, hur sjutton kan hon ha en sådan klänning till till sådana armar? Och för det andra, det är ju inte snyggt någonstans. Det ser ut som att det är en ditklistrad mansarm. Jag får rysningar och det är inga behagliga sådana. Men jag får ändå ge en eloge till de där monstertentaklerna. De sköter sig ruggigt bra i skidspåret för där är hon grym! Och så är det skönt att veta att det inte bara är jag som har extremt synliga blodådror på armarna...
Kommentarer
Postat av: caroline

Coola armar, helt rätt att framhäva dem! Hellre biff än otränad slappis.

2012-01-09 @ 08:33:14
Postat av: Anonym

Det ser ju hemskt ut. Håller med dig Therese. Fy sjutton för att ha såna armar.

2012-01-09 @ 20:53:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback