Helgen i Stockholm

 
Nu är jag hemma igen efter en lyckad helg i huvudstaden. Helgens huvudattraktion var ju "Jesus Christ Superstar" och det var jättebra. Jag hade i och för sig förväntat mig lite prat blandat med musik, men det var musik rakt igenom och fullt ös hela tiden. Musikalartister sjunger så jäkla bra alltså! Försökte mig på att ta en bild med mobilen under applåderna, men telefonen vägrade vilja ställa in ljuset. Så smart är min smartphone. :P Så alla ser ut som spöken utan ansikten, men jag lovar, det är Ola Salo, Gunilla Backman och co.
 
Annars har det varit lugnt med mycket god mat, trevligt sällskap och mer vin än vanligt för mig. :P Drack nog hela fem glas i fredags. Och jag som inte ens är särskilt förrtjust i vin annars. ;) 
 
Just det, vi fick åka gammalt tunnelbanetåg också! Var fler år sedan sist. Jag som trodde att de var begravda för längesedan. Nostalgi på hög nivå! ;)
Kommentarer
Postat av: Birgitta

Härligt att det blev ett bra besök.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback