Mot en helg i huvudstaden

En sexdagars arbetsvecka är över och i morgon är jag äntligen ledig igen. Och det betyder SOVMORGON! Jag behöver inte ställa klockan på 04.40. Lyx! Sen jobbar jag torsdag och på fredag drar jag och mamma till Stockholm. Wihoo! Tjejhelg med moster och ett besök på Göta Lejon för att se Ola Salo i Jesus Christ Superstar. Hur kul låter inte det?! ;) 
 
 
Och Carro och Daniel har blivit tvåbarnsföräldrar! Elvira fick en lillebror, en liten Elias. Ett stort grattis till er! Det blir ett besök dit inom den närmsta framtiden för att hälsa bebis välkommen till världen. Mys!
Kommentarer
Postat av: caroline

Kul med en tjejhelg =) och ola salo är ju inte helt fel =)
Härligt för Carro och Daniel =) Hälsa dem!

2012-10-17 @ 13:30:47
Postat av: Birgitta

Kul med helg i Sthlm. Hoppas ni får jättetrevligt!
Kram

2012-10-17 @ 14:07:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback