Regnigt värre

Sänkte mitt golfhandicap idag och är nu nere på 49. :) Men fy fasen. De sista fyra hålen på 18-hålsrundan var för jäkliga. Vädermässigt. Det regnade och blåste som jag vet inte vad. Och jag frös som en gris. Jag lånande Ottilias jacka, drog på mig huvan och kände mig som en teletubbie. Och spela kunde jag inte heller för det gick ju inte att röra sig ordentligt med den där huvan på. Var stel som en pinne. Fasen vad skönt det var att komma in i värmen igen. Ska snart in i en riktigt varm dusch.
 
Annars har jag bara hus i huvudet för tillfället. Den kommande veckan kommer jag vara så sjukt nervös. Vi har nämligen lagt bud på ett hus och jag vill verkligen ha det. Perfekt läge, lagom stort och inget akut renoveringsbehov.  Tyvärr är vi inte ensamma att vara intresserade av det. Så håll alla tummar och tår ni har! 
 
Nu blir det duschen!
Kommentarer
Postat av: Birgitta

Men vad skulle du ut och göra när det var så kallt?
Jag är också sjukt nervös för huset. Åh vad jag önskar att ni får det. Det var så fint på hemnet-bilderna! Så - jag håller tummar och tår tills de domnar.
Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback