Festlig helg i Helsingborg

I helgen har jag varit på vift i Skåne. Närmare bestämt i Helsingborg. Vi vann ju en grilltävling på jobbet och nu var det äntligen dags att utnyttja vinstpengarna. Vi var sju stycken från charkavdelningen som knökade in oss i en minibuss och styrde söder ut. En hotellnatt på Marina Plaza med två rätters på kvällen, frukostbuffé på morgonen och en turabiljett över till Helsingör stod på schemat. Första glaset med vin började pimplas 06.40 på morgonen. Ja visst, här skulle det firas! ;) Och spritshopping blev det. Armarna hängde långa på väg tillbaka från Helsingör. Det är kul att shoppa när ens egna pengar inte behöver röras. :D Jag köpte mig ett jättefint halsband där också. Dock för mina egna slantar den gången. Ska försöka fixa lite bilder från trippen så snart som möjligt.
 
Vi hade rent ut sagt en skitrolig helg som vi gärna gör om fler gånger!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback