Mamma 60 år!

Igår var det äntligen dags för mammas 60-årsfest uppe i UIF-stugan. Och vad lyckat det blev. 38 personer som hade det hur roligt och trevligt som helst. Jag, som i vanliga fall aldrig är uppe på dansgolvet, var där flera gånger. Max och jag ägde med våra moves helt enkelt. ;) Musikquizet som jag och Andreas ordnat var jätteuppskattat och maten som mamma gjort var supergod. Det gjorde det ju inte sämre att vädret också var på topp.

Däremot mådde jag inte allt för bra i morse och det känns som om jag skulle kunnat sova bort hela dagen, men det är smällar man får ta. Känns otroligt bra att jag har sovmorgon i morgon också.

Grattis igen mamma!

Kommentarer
Postat av: Anonym

wihoo grattis!

2014-05-22 @ 08:38:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback